You asked and we answer

season with a wide range of
playful Camper styles enhanced
with neon.

Γιατί να εγγραφώ στο zakroshoes.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο zakroshoes.gr έχετε ήδη δημιουργήσει το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση. Μπορείτε έτσι να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας.

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter zakroshoes.gr;

Έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Με την εγγραφή σας στο newsletter του zakroshoes.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο zakroshoes.gr.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Τρεις τρόποι Παραγγελίας:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να παραγγείλετε καλώντας στο 2821086232 (με αστική χρέωση – σύμφωνα πάντα με την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε παρόχου) 9:00-16:00 Δευτέρα-Παρασκευή και Σάββατο 9-4. Για τη καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλώ σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων όπως εμφανιζονται στη σελίδα του προϊόντος.
  • Μέσω email στο info@zakroshoes.gr, messenger: zakroshoes, instagramm: zakroshoes

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από τον διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται το zakroshoes.gr. η αντικαταβολή είναι δωρεάν!
  • Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Eurobank, το οποίο βασίζεται στη διεθνή εταιρία προστασίας συναλλαγών (GLOBE SSL), η οποία υποστηρίζει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
  • Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal
  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέσω της επικοινωνίας με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πως μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Για να επιστρέψετε το προϊόν, παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την αποστολή και προσθέστε το μαζί με το προϊόν. Οι λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στο σημείο αλλαγές-επιστροφές. Σε όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη παραλαβής κ.λπ.) και την πλήρη συσκευασία.

Σε πόσες μέρες θα έρθουν τα προϊόντα που παράγγειλα;

Οι παραγγελίες εκτελούνται από εμάς την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον όλα τα προϊόντα της εκάστοτε παραγγελίας είναι άμεσα διαθέσιμα.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης με τη Γενική Ταχυδρομική για παραγγελίες εντός Ελλάδος είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Οι αποστολές εντός Ελλάδος άνω των 49€ δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική.

Γιατί να διαλέξω παπούτσια μέσω internet;

Η διαδικασία επιλογής ενός παπουτσιού μέσω Internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα. Βλέπετε τη συλλογή μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες και κάνοντας χρήση του ZOOM. Eπιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος και μετά από 2 «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε το παπούτσι την ώρα που το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, γιατί γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη και ΔΩΡΕΑΝ διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του παπουτσιού που επιλέξατε. Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το σχέδιο που έχετε παραγγείλει μπορείτε να το δοκιμάσετε και αν δε σας κάνει ή απλά δε σας αρέσει στο πόδι σας, το επιστρέφετε εντελώς δωρεάν και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο σχέδιο ή νούμερο.

Πως μπορώ να είμαι σίγουρη για το μέγεθος μου;

Αν δεν είστε σίγουρη για το μέγεθος του παπουτσιού σας, μπορείτε να μετρήσετε το μέγεθος του παπουτσιού σας βλέποντας το μεγεθολόγιο μας στη σελίδα παρουσίασης των πληροφοριών του προϊόντος ή να καλέσετε στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 2821086232.

Που βρίσκεται η αποστολή μου;

Την πορεία εξέλιξης της αποστολής σας μπορείτε να την ελέγξετε πληκτρολογώντας των κωδικό αποστολής (tracking) που σας δόθηκε από εμάς με email ή SMS στην σελίδα της γενικής ταχυδρομικής https://www.taxydromiki.com/track/NUM

Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξω την παραγγελία μου ή τον τρόπο πληρωμής μου;

Βεβαίως, αρκεί να επικοινωνίσετε μαζί μας στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο 2821086232

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι;

Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και βρίσκεστε στο check out, επιλέγετε το πεδίο <έχετε ένα κουπόνι> και πληκτρολογήτε τον αριθμό του κουπονιού ώστε να αφαιρεθεί το αντίστοιχο ποσό από την παραγγελία σας.

Πού βρίσκονται τα καταστήματα σας;

Διαθέτουμε τέσσερα φυσικά καταστήματα στα Χανιά Κρήτης.